
Tää oli siis kokeilu tuosta monessa blogissa kehutusta hopeatoffee kuorrutuksesta. Kakun resepti tuli Hellapoliisilta. Oli hyvää.. =)
(tää tuli näköjään väärään kategoriaan ja näköjään poistin kokonaan, niin lisään nyt uudelleen... =))
tiistai, 30. syyskuu 2008

Aikanaan kaikkeen näpertämiseen, sekä kakkuihin ja kakunkoristeisiin hurahtanut kahden pojanviikarin äiti.
Nykyään blogi toimii enimmäkseen tämmöisenä arkistona, sillä mielenkiinnon kohteet on Nti Näpertäjällä huimasti muuttuneet toisenlaisiksi asioiksi, ja makeita ja söpöjä asioita tulee harvemmin enään kyhäiltyä.. Kaikkea siis aikansa.. =) <3
Kommentit